پست ثابت
تاريخ : دو شنبه 6 شهريور 1398برچسب:, | 14:40 | نویسنده : کیمیا

 

 

 

 

          در روزگار شما آنهایی است

        

                 که خود را با آنها همراه می کنید

           

                            آنهایی که چون ابر می گذرند...

 



نظرات شما عزیزان:

آنی
ساعت19:56---25 مرداد 1392
سلام کیمیا خانوم. خوبی؟
چه خبر؟
دیگه طرفای ما نمیای؟
راستی چرا وبلاگتو دیر به دیر آپ میکنی؟


sheida
ساعت15:32---29 آذر 1391
سلام وب قشنگی داری ! دوس داشتی به منم سر بزن !
پاسخ: خیلی ممنون شیدا جون چشم حتما یه سر میزنم


kosar
ساعت12:46---9 آذر 1391
سلام گلم خوبی!!!!

عزیزم همیشه به یادتون بودم ولی اصلا وقت ندارم بیام نت!!

شرمنده گلم!!!!گرچند دیر شد ولی تولدتم مبارک کیمیا جونم!!پاسخ: اختیار داری عزیزممممممممممم:-*


شیما
ساعت16:00---4 آذر 1391
من نمی دونم چرا کوچک کننده ی بینی لینک مفید محسوب می شه
پاسخ: پس اگه فهمیدی منم خبر دار کن!


ساعت15:48---22 مهر 1391
سلام کیمیا ...واقعا شرمنده پاسخ: خواهش می کنم عزیز دلم

شیما جون
ساعت16:32---18 مهر 1391
مطالبتو جدیدتر و بروز تر کن
پاسخ: چشــــــــــم


شیما جون
ساعت16:22---18 مهر 1391
اسم رو عوض کردم راستی سلامپاسخ: علیکم السلام!!!!

شیما
ساعت16:10---18 مهر 1391
سلام خوبی بعد از چند وقت برات کامنت گذاشتمپاسخ: مر70! تشکر!!!!تشکر!!!!

tinna
ساعت15:45---16 مهر 1391
سلام چطوری؟قالب جدید مبارک ...چرا دیگه سر نمیزنی..رفتیم جزو فراموش شدگان دیگه؟؟
پاسخ: سلام تینا جونم مرسی نه بخدا من اصلا دیگه وقت نمیکنم. هر وقت که وقتم خالی شه حتما حتما میام و سر میزنم قول میدم....


شیما
ساعت23:11---1 مهر 1391
سلام عضو شدم
پاسخ: سلام غلیکم شیما خانم!!! دست گلت درد نکنه


sanaz
ساعت20:48---1 مهر 1391
slm kimi esme vrbloge hero chie????
پاسخ: حیاط خلوت


sanaz
ساعت13:02---31 شهريور 1391
کیمیا دوست داشتی لینکم کن!
پاسخ: چرا ک نه؟!


Nahid
ساعت1:10---30 شهريور 1391
برﺩﯾﻮﺍﺭ ﮐﻮﺗﺎﻩ ﺧﺎﻃﺮﺍﺕ ﻣﻦ، ﺟﺎﯾﯽﺑﺮﺍﯼﺑﻪﺧﺎﻃﺮﺳﭙﺮﺩﻥ ﯾﺎﺩﮔﺎﺭﯼ ﻫﺎ ﻧﯿﺴﺖ! ﺗﻮﻧﯿﺰﻣﺸﻖﻫﺎﯾﺖﺭﺍﺑﺮﺻﻔﺤﻪ ﯼ ﺩﻝ ﮐﻮﭼﮏ ﻣﻦ ﺑﻨﻮﯾﺲ، ﻣﻦ ﻫﻢ ﺑﺎ ﻣﺪﺍﺩ ﭘﺎﮎ ﮐﻦ ﺑﻪﺟﻨﮓ ﺩﺳﺖ ﻧﻮﺷﺘﻪﻫﺎﯾﺖ ﺑﺮ ﺭﻭﺡ ﻭ ﺭﻭﺍﻧﻤﺎﻥ ﻣﯽ ﺭﻭﻡ!
پاسخ: به به!


Nahid
ساعت1:00---30 شهريور 1391
Salam azizam webet khaili jaleb didani va dost dashtanie age tonesti behem sar bezan agaram khasti ta tabadole link kunim mano ba ouvane(‏سرگرمی باادبیات)link kun bad khabar bde ta linket kunam azizam bazam myam didanet felan bye aji
پاسخ: سلام ناهید خانم خیلی ممنون لطف داری چشم حتما میام و سر میزنم و اگه شد تبادل لینک میکنیم ممنون که اومدی بازم بیا


hanane
ساعت18:02---21 شهريور 1391
البته من ننوشتما یکی برام فرستاده











ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس











http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید...
پاسخ: هــــــــــــــــا هـــــــــــــــــــا! هووووووووووووووووو هوووووووووووووووو! هــــــــــــــــــــی هـــــــــــــــــی!!!! اینو که خودم برات فرستادم!!!!!!!!!!!!!!!!


danial
ساعت18:15---20 شهريور 1391
چییزی برای وبلاگم نمی زاری!



خیلی نامردی کیمیا پاسخ: اااا خب من میفرستم تو تایید نمیکنی! ااااااا بچه زبونتو گاز بگیر بله میدونم کی هستی دانی جونم راستی حال آبجی کوچولو خوبه؟


انیتا خوشگله
ساعت12:59---20 شهريور 1391
سلام کیمیا جان....ممنون که به وب من اومدی...گلم اگه با تبادل لینک موافقی...

بهم خبر بده...ممنون.
پاسخ: سلام آنیتا خوشـــــــــــگله خواهش عزیزم باشه چرا که نه؟!


تینا
ساعت16:05---19 شهريور 1391
سلام گلم

وب خیلی قشنگی داری ممنون که به وبم سر زدی ومنو لینک کردی منم لینکت کردم

دوستت دارم خیلی زیاد
پاسخ: سلام عزیزم خواهش میکنم تینا جون آخه وبت قشنگ و خوب بود از تو هم متشکرم منم همین طور گلم


سپیده
ساعت18:01---17 شهريور 1391
چه عجب برای خودت اسفند دود کن چشم نخوری که سر زدی
پاسخ: عزیزم بنده سر میزدم پس نظرا رو عمم تایید میکرد؟!


سپیده
ساعت18:39---16 شهريور 1391
اخه چرا دیگه نمیای ادم با وب خودش قهر نمیکنه کهپاسخ:والا دیگه حوصله وبو ندارم!!!!

سپیده
ساعت17:32---16 شهريور 1391
نچ نچ نچ یه وقت سر نزنی
پاسخ: شما خودتو ناراحت نکن سر میزنم


amir
ساعت15:05---6 شهريور 1391
سلام وب خوبی داری خوشحال میشم به منم یه سری بزنی و نظرتو بگی و اگه تمایل داشتی باهم تبادل لینک کنیم
پاسخ: مرسی جناب


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • ناصح
  • مینی تولز